poniedziałek, 5 maja 2014

Koktajl truskawkowo-bananowy z awokado :)

Chyba polubiłam awokado :) Jednak nie w postaci guacamole ... Do niego kilka razy robiłam podejście i zawsze kończyło się na wyrzuceniu wszystkiego co zrobiłam. Zachwyciło mnie połączenie truskawek z awokado w wersji na ostro.Najpierw zrobiłam ilość mikroskopijną dosłownie,aby kolejny raz nie zmarnować wszystkiego. I udało się :)  Córcia zaś powiedziała,że piła koktajl z awokado .... No i się zaczęło ;)
 

SKŁADNIKI:

10 truskawek
1 banan
pół sporego i dojrzałego awokado
1 i 1/2 szklanki maślanki
1 łyżka miodu
1 łyżka zarodków pszennych

Wszystkie składniki umieścić w wyższej misce lub garnuszku i dokładnie zmiksować blenderem.
Ot i cala filozofia. Minuta pracy i pyszne śniadanie gotowe :) 



Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz