wtorek, 18 sierpnia 2015

Dzień dobry :) 
Jak to ciężko podczas urlopu znaleźć czas,aby zrobić chociaż krótki wpis. Urlop się skończył a czasu nadal mało. Korzystam więc z okazji,że mam dwa dni wolnego i nadrabiam zaległości ;P 
A czy Wy już po urlopach? Jak je spędziliście?
Mój był rodzinny i w zasadzie bez specjalnych dalekich wojaży . Za to odkryliśmy na nowo piękne Kaszuby. Jeziora i ich otoczenie zapierają dech w piersiach. 
I zakochałam się w plaży na Westerplatte. Cisza,spokój,mało ludzi,kameralnie.
Tak to mogę odpoczywać :) 



A teraz kulinarnie :) 
Po drodze ze Stężycy zakupiliśmy jagód. Muszę się przyznać,że jagodzianek nie chciało mi się robić.Lenistwo wygrało ;P Ale ciasto jogurtowe,które znalazłam w internecie wyglądało pysznie i przepis szybki .
I faktycznie. Wszystko prosto,łatwo i bez czekania .
Tak więc na śniadanie wcinamy jogurtowe z jagodami a do tego maślanka :)
Przepis pochodzi ze strony http://kulinarne.info/ciasto-jogurtowe-z-jagodami.html


Smacznego :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz